Maalesef sevemedim kitabı. Yazarın kurduğu bağlantılar, kitabın sonu çok zorlama geldi. Yıllar öncesi yaşananların, ağzımızdan çıkan sözlerin etkilediği hayatların hazin sonu bir duygu uyandıramadı bende. Yazardan okuduğum "Biricik Hikaye" adlı kitabı çok daha sevmiştim. Yazarı okumaya devam edeceğim..