·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2022 19:05 " yaşamını yaşamadan yaşayamazsın - yaşamın, yasaninca, yasamindir."
.
#okudumbitti #dekiişte
.
yazarin kalemiyle bu kitap sayesinde tanistim. en sevdigim siir kitaplari arasina girdi kendileri
kitap uc bolumden olusuyor:
I- ölüm (de)
II- yaşam (ki)
III- felsefe (iste)
uc bolum de birbirinden guzel siirlerle doluydu. postitlerim yetmedi normalde kitaplarda bir sayfa icerisinde kelime tekrarini pek sevmesem de bu kitapta aksine zevk aldim okurken. (alintilarda da belirttigim gibi ) siiri okuduktan sonra tekrar okuma istegi yaratti bu durum bende.
yazarin diger kitaplarini da okumak istiyorum hatta suan 'hani' kitabini okuyorum...
~9/10