Kitap çok etkileyiciydi. Kesinlikle okumanız gerektiğini düşündüğüm bir kitap. Diyalog ve monologlar belki de kitabın en etkileyici taraflarıydı ayrıca konu bakımından da olayların gelişi, sonucu... Enfes bir kitaptı. Tekrar Anton Çehov okuyacağıma eminim.