Kitap çok güzeldi. Bu yazarın kaleminden çıkan bir eserin kötü olma ihtimali çok düşük olduğunu varsayıp öyle okuyalım. Sosyalist düşünce ile yazdığı eserlerinden birçoğu dönemin çürümüşlüğünü gözler önüne sermektedir. "Gazap Üzümleri" ile başlarsanız daha iyi olacağını düşünüyorum. Keyifli okumalar diliyorum.