Kitabı genel olarak beğendim. Yazarın okuduğum 2. Kitabı ama nedendir bilmiyorum bu kitabında bir şey eksik gibi geldi. Sonu sanırım beklediğim gibi şok edici değildi Ama güzel bir polisiye okudum. Arasıcak gibi. Okumaya uzun bir ara verdikten sonra kendimi alıştırma sürecim gibi oldu. Keyifli okumalar.