Öncelikle ben yalnızlığı çok sevdiğimden insansız bir ortamda ömrümün sonuna kadar bile kalabileceğim için kitaptaki olup bitenleri anlamak beni oldukça zorladı. Bu kitabın epey etkili olmuş aristokrat bir kadının gerçek bir yaşamına dayanması beni okurken epey etkiledi. Sosyal yaşama bu kadar düşkün insanların bir süre olsa bile yanlız kaldıklarında neler yapabilecekleri mantıklarını ne kadar kaybedebileceklerinin'nin güzel bir özeti olmuş. Madame gösterişli eğlenceler düzenlemesi bile ona yetmemesi mantıklı düşünmesini engel olmuş. Yalnızlıkta kalan bir insan olarak sosyal çevreye bu kadar düşkün olan Madame yaptıkları her seferinde beni hayrete düşürmeye başardı. Akıcı bir anlatıma sahip olmasına rağmen okurken beni delirtti. Sayfanın sonlarında Madameın yaptıkları ne kadar planı mükemmel olsa bile gerçekleşmemesi tarihin tozlu yapraklarında kaybolması insanlarda istediği etkiyi bırakmaması eğer ölmeseydi ölme sebebi olurdu.