9/10
·413 syf.··
Beğendi
·
2017 15. kitabı
Üniversite birinci sınıfta Türk Dili dersinde hoca finaller için zorunlu tutmuştu.Kitaba başladığımda çok sıkılmış ve içindeki uzaylıları gördüğümde de ''Bu ne ya! Ne saçma bir kitap.'' demiştim. O zaman zorunluluktan olsa gerek beğenmemiştim.Daha sonraları kitaplığımda bu kitabı fark ettiğimde ne hatırladığımı sorguladım.Ne yazık ki bir şey hatırlamadım,sonra tekrar alıp okuduğumda ''Ben bu kitabı neden beğenmemişim?'' dedim kendi kendime :)
Gün Olur Asra BedelCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202656,1bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.