📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üniversite birinci sınıfta Türk Dili dersinde hoca finaller için zorunlu tutmuştu.Kitaba başladığımda çok sıkılmış ve içindeki uzaylıları gördüğümde de ''Bu ne ya! Ne saçma bir kitap.'' demiştim. O zaman zorunluluktan olsa gerek beğenmemiştim.Daha sonraları kitaplığımda bu kitabı fark ettiğimde ne hatırladığımı sorguladım.Ne yazık ki bir şey hatırlamadım,sonra tekrar alıp okuduğumda ''Ben bu kitabı neden beğenmemişim?'' dedim kendi kendime :)