Tamamen subjektif bakıyorum yani sizi ilgilendirmiyor bu: Bu kitabı satın alıp okumam çok mu gerekliydi? Pek de gerekli değilmiş aslında. O kadar daldan dala ve çorba kıvamında bir anlatım ki anlatının içeriğinin tartışmasız değerini düşürüyor bu durum. Sevemedim ben bu kitabı.