·184 syf.····Okunma: 14 Şubat 2022 09:59 Bence insan belli aralıklarla bu tarz kitaplar okumalı. Durup kendine dışarıdan bakmalı ve kendisini, ilişkilerini gözden geçirmeli. Bu işi de bu kitapla yapabilirsiniz. Ben kitabı beğendim. Altını çizdiğim ve kendimden yansımalar gördüğüm çok kısım oldu. Ama bazı olumsuz kısımları da var bence.
Öncelikle, sıklıkla sorun tespiti yapılmış, sadece neyin problem olduğunu anlatılıyor. Böyle olunca bazı kısımlar havada kalmış gibi geldi bana. İkinci olarakta bazı konular kendini tekrar etmiş, okurken az da olsa sıkıldığım zamanlar oldu.
Her şeye rağmen okumaya değer.