4/10
·456 syf.··
2015 167. kitabı
Kitap sinema perdesinden izleyiciye yansıtılmış gibi kurgulanmış. Kitabın ana karakteri Nikko'nun analiz edildiği ve hikayesinin anlatıldığı kısımlar ilginçti, bu kısımlar kitabın yarısından fazlasını kapsıyor. Ondan sonra klasik Amerikan, cıa ajan hikayesine döndü. Hikayenin girişi güzeldi, kitap derinliği varmış gibi başlıyor, ana karakterin hapishane dönemleri fena değildi, hikayenin gelişme ve sonuç kısımları ise yüzeysel ve tipik olmuş, şaşırtıcı değildi. Bitirdiğimde okumasam da olurmuş dedim. Trevanian iyi bir edebiyatçı, başka bir romanını daha okumak isteyeceğimi sanmıyorum bana yetti. Kötü değil. Bu tarzı sevenler için öneririm.
ŞibumiTrevanian · E Yayınları · 20249,5bin okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.