·144 syf.····Okunma: 16 Şubat 2022 21:39 Çok çok severek okudum. Kitaba tıkladığınızda da kitap hakkında tam ve doğru bilgi yazılmış. (bir büyükannenin uzaklardaki torununa yazdığı mektuplardan oluşur. Alabildiğine yalın, gündelik konuşma diliyle yazılmış bu sevgi dolu mektuplar, hem bir iç döküş, hem de bir bilgenin vasiyeti niteliğinde.)
Torunun bu mektupları okuduğunda ki tepkisini vs merak etmedim değil, ama olsun. :) Yine de güzel bir romandı.
Keyifli okumalar.