·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Şubat 2022 23:26 Bir kitaptan etkilendiğimde son sayfalara doğru daha yavaş okurum. Vedalaşırken daha sıkı sarılmak gibidir bu.
Konusu ümitsizlik olan bu kitapta yaşanılanlar her ne kadar kurgu olsa da, “İnsanca pek insanca” şeyler anlatıyor. Doktor hasta ilişkisi ile ilerleyen kitap zamanla karakterlerin yer değiştirdiği, birbirini kullandığı, dost olduğu sahneler gösteriyor bize.
İnsanın kafasında oluşturduğu takıntıların, sorunların gerçek sebebini bulmaya dayalı bir yolculuk.
Kurtulma, arınma, yüzleşme…
Felsefe ve psikoloji ile harmanlanmış 19.yy Viyanasına bir yolculuk.
Velhasıl kelam etkilendim, okuyunuz okutunuz.