Hiç bir kitapta bu kadar duygulandığımı hatırlamıyorum.. okurken gözyaşlarıma hakim olamadım. Bu kadar mi hisli olur bi kitap ? Oluyormuş... şimdiye kadar okumadığım için kendime kızıyorum.. olayların döngüsü muhteşemdi.. emir ve Hasan ayrılmaz ikili... en yakın iki arkadaş sonra öğreniyoruz ki Kardeşler.. şoravi zamanında ordan oraya sürüklenen iki hayat ve seneler sonra onları bir araya getiren Rahim Han.. emir, Hasan’la kardeş olduğunu öğrenir ve kardeşinin emaneti olan Sohraba sahip çıkar, yeni bir hayat sunar.. zamanında Hasan’ın kendi için yaptığı fedakarlıkları seneler sonra Sohrab için kendisi yapar...