Derler ki, müzik güzelse, verdiği tat bütün duygulara ayak uydurur. Mutlu insan, melodilerde mutluluğu, hüzünlü insan hüznü bulur.
Edebiyat
··5 alıntı·
2 +1'leme
·
58,9bin Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Onur
Gönderi Sahibi
Kitabı okuyanlar en sevdiği alıntıyı yorum kısmında paylaşabilir.
Onur
Gönderi Sahibi
Yoksa o bir an için bile olsa, senin kalbinin yanı başında olmak için mi yaratılmış?
Bizim ruhumuzun gıdası müzik olsaydı. Mezar taşımızda Ruhuna Fatiha yazılmazdı.....
Kim olduğumu bir düşünün? Yirmi altı yaşındayım.... Evet, yirmi altı yaşındayım. Kimseyi tanımadım. Bu durumda nasıl olur da iyi, zekice ve yerli yerinde konuşmamı bekleyebilirsiniz?
Merhaba kitabı okudum ama sizin alıntınızi göremedim kaçıncı sayfa da bu alıntı
Reklam
Müziğin olmadığı bir hayat düşünülemez kaanatimce , Ruhun ahengidir müzik...