Onur
@onurbykz
Takip Et
Derler ki, müzik güzelse, verdiği tat bütün duygulara ayak uydurur. Mutlu insan, melodilerde mutluluğu, hüzünlü insan hüznü bulur.
Edebiyat
Beyaz Geceler
Fyodor Dostoyevski
2015 beğeni
·
75 paylaşım
·
5 alıntı
·
2 +1'leme
·
58,9bin Gösterim
11 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Onur
Gönderi Sahibi
Kitabı okuyanlar en sevdiği alıntıyı yorum kısmında paylaşabilir.
6
Onur
Gönderi Sahibi
#114737756
6
Gizle
İCLAL ERSOY
Yoksa o bir an için bile olsa, senin kalbinin yanı başında olmak için mi yaratılmış?
1
ruhumun_dilencisi
Bizim ruhumuzun gıdası müzik olsaydı. Mezar taşımızda Ruhuna Fatiha yazılmazdı.....
2
Mihri
Kim olduğumu bir düşünün? Yirmi altı yaşındayım.... Evet, yirmi altı yaşındayım. Kimseyi tanımadım. Bu durumda nasıl olur da iyi, zekice ve yerli yerinde konuşmamı bekleyebilirsiniz?
1
Elif SEVİL
Merhaba kitabı okudum ama sizin alıntınızi göremedim kaçıncı sayfa da bu alıntı
Reklam
Yunus Emre ÖZER
Müziğin olmadığı bir hayat düşünülemez kaanatimce , Ruhun ahengidir müzik...
Oztrkrm
👌
2
İleri