·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2022 22:53 Sonunda bitirdim. Sonunda diyorum çünkü kitabı özümseyerek uzunca bir zamana yayarak okumayı tercih ettim. Okuması kesinlikle zor bir kitap değil. Gayet akıcı ve anlaşılır bir dille yazılmış. Özellikle umutsuz, depresif bir duygulanıma sahip olduğumda, kitap belirgin şekilde çarpıtılmış düşüncelerimin farkına varmamama yardım etti. Daima başucu kitabımdı ve öyle de olmaya devam edecek. Tavsiyem şu ki: Kesinlikle bir kere okunacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Defalarca okunmaya müsait ve ruhumuzu ferahlatan bir özü var. Tavsiye edip etmemek konusuna gelirsek eğer.. Tavsiye etmemek elde değil dostlarım.