Kitap çok güzeldi, hemen bitti , akıcı ve sürükleyici bir olay örgüsü var.
'24 SAAT'' aslında pek de uzun bi zaman dilimi değil...
Ama bir insanın hayatını değiştirebilecek bir zaman dilimi
Kitap bize bence bunu anlatıyor ve çok da güzel anlatıyor.
Okumanızı tavsiye ederim. Ben çok severek okudum umarım siz de aynı şekilde okursunuz.
Başlarda biraz sıkıcı gelebilir ama sonradan bir de bakıyorsunuz kitap bitmiş..... Stefan ZweigBir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat