Puan vermedi·102 syf.····Okunma: 21 Şubat 2022 06:52 Ülkesinden ve ülkesi ile ilgili her şeyden ölesiye tiksinen bir adamın iç döküşleri diyebilirim. Yazar'ın kendisinin de belirttiği gibi Thomas Bernhard üslûbu ile yazılan bu eserde yazar keskin dilini hiçbir yerde törpüleme gereği duymadan anlatmış. Okurken Of be kardeşim karanlığa küfredeceğine bir mumda sen yak dediysem de bir çok yerde yazara hak verdim. Kendi ülkemin son yıllarda iyice çürüyüp kokan siyaseti, bürokrasisi, üniversiteleri, spor camiası, sanat çevresi, toplumu vs hakkında böyle bir metin kaleme alınsa neler olurdu diye de düşündüm. Velhasıl değindiği her konu için El Salvador'u unuttum memleketim adına oturdum kara kara düşündüm.