·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Şubat 2022 22:56 Sıcacık bir aile öyküsü. Okurken zamanın içinde kendini karakterlerle içiçe buluyorsun. Onlarla üzülüyorsun, seviniyorsun bazen kızıyorsun. Ayvalık sokaklarında dolaştığını hissedip, denizin kokusunu duyuyorsun. Öylesine içten bir kitap.