Stefan Zweig yine döktürmüş. Eserlerinin çoğu harika ve akıcı. Toplum olarak okuma alışkanlığı edinmek için bu eserlerden başlamak gerek. Kısa ve güzel çünkü. Bu eserde de 4 adet farklı hikaye ile kitaba dalıp gidiyorsunuz. Okunur. Tavsiye ederim.
#stefanzweig #ayışığısokağı #okudumbitti