Reading slump sebebim…
6/10
·552 syf.··
2022 18. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2022 00:00
Bayılmak üzereyim dostlarım. Geriye kalan üç kitabı okuma hevesim asla kalmadı, bunu da zar zor kendimi zorlayarak okudum. Başıma bir şey gelmeyecekse bu seriden sıkıldığımı söylemek istiyorum :d Olaylar çok hızlı gelişiyor, ordan oraya bağımsız bi ilerleme süreci oluyor, kim ne yapıyor bi 50 sayfa sonra anlaşılıyor falan filan. Harika bi distopya gerçekten ona hiçbir sözüm yok, “ya keşke şurası da şöyle olsaymış ya da bu evrende şu atlanmış” gibi şeyler söylenemez orası kesin. Ama seriye devam edebilmem için üzülerek araya birkaç akıcı kitap almak zorundayım…
Dune ÇocuklarıFrank Herbert · İthaki Yayınları · 20215,9bin okunma
·
384 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
seri gerçekten ikinci kitabın sonuyla birlikte bitse belki de okuduğum en iyi kitaplar olacaktı ama üç ve dördüncü kitaplar başlı başına yorucuydu. beş ve altıyı okumayı düşünmüyorum, gerçekten asla ilerlemiyor bir süre sonra
melis
Gönderi Sahibi
Ben de Alia ve Jessica’nın birbirine düşman olmasından sonra koptum, sırf yazar daha ne yazmış diye diğer kitaplara da bakarım herhalde😂