·552 syf.····Okunma: 22 Şubat 2022 00:00 Bayılmak üzereyim dostlarım. Geriye kalan üç kitabı okuma hevesim asla kalmadı, bunu da zar zor kendimi zorlayarak okudum. Başıma bir şey gelmeyecekse bu seriden sıkıldığımı söylemek istiyorum :d Olaylar çok hızlı gelişiyor, ordan oraya bağımsız bi ilerleme süreci oluyor, kim ne yapıyor bi 50 sayfa sonra anlaşılıyor falan filan. Harika bi distopya gerçekten ona hiçbir sözüm yok, “ya keşke şurası da şöyle olsaymış ya da bu evrende şu atlanmış” gibi şeyler söylenemez orası kesin. Ama seriye devam edebilmem için üzülerek araya birkaç akıcı kitap almak zorundayım…