Ey cemaat! Allah’ın nimetlerine şükredin. Sizde bulunan nimetleri O’ndan görün. Çünkü yaratanımız buyurdu: - «Sizde bir nimet varsa, o Allah’tandır.» (Nahl, 53) Hani O’nun nimetlerine şükrünüz? Halbuki O’nun iyilikleri sizi sarmıştır. Nimetleri içinde dönüp duruyorsunuz. Halin nicedir, iyiliği başkasından gören çaresiz!.. Bir taraftan iyiliği Allah’dan başkasına mal edersin, beri yana döner, nimeti az bulursun!.. Size gerekmeyeni, yaramazı neden beklersiniz?.. Allah’ın verdiği kuvvet ve kudreti O’na isyanda harcamanıza sebep ne?..
Din
··
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.