·163 syf.····Okunma: 24 Şubat 2022 22:38 Daha öncede okumuş olduğum ve o zamanda yarım kalmışlık, boşluk hissi uyandıran kitaptır. Sabahattin Ali'nin daha iyi eserleri varken en çok abartılan kitabıdır. Ama okurları derinden sarstığı gerçeğini değiştirmez. Raif Efendinin kişiliğini kendime benzetişimden yarım kalmış olabilirim. Kısa süreli bir tanışıklığın derin aşkı... Ya da daha fazlası. Bir insana bir insan elbette yeterdi.