Yüzümdeki gülümsemeye gelince o yanaklarıma kalmış bir mirastı,annemin mirası...Ben hiç bir zaman içten gülümsemedim ki!Annemden sonra gerçek mutlulukla gülmedim ben...Sırf annem beni izliyor diye, o üzülmesin diye hep güldüm,içim acırken bile...
Roman
··2 alıntı·
166 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.