Drina'yı lisede okumuştum.O zamanlar okumaya başladığımda önce sıkılmış ama olaylar ilerledikçe bir hikaye değil bir efsaneyi anlattığını anlamaya başlamıştım. Bir köprünün etrafında dönen, diniyle, diliyle, kültürüyle yani her şeyiyle birbirinden farklı olan insanların yarattığı balkan efsanesini anlatıyor bu kitap. Eğer "azıcık" da olsa balkan tarihine merakınız varsa okuyun derim. İnanın tarihten çok daha fazlasını bulacaksınız.