Kitabı okuyunca ah o dönemde yaşasaydım dedim. Hem kurtuluş savaşı dönemine denk gelmek ve Atatürk gibi biriyle görev yapmak, bu vatan için canını ortaya koymak vardı. Kitabın sonu İzmir in kurtuluşuyla bitiyor. Bir izmirli olarak ayrı bir gurur vericiydi. En sevdiğim bölümdü kitabın.