Benim için akıcı bir kitap değildi. Açıkçası pek hoşuma gitmedi. Mustafa Kutlu'nun diğer birçok eserinde olduğu gibi bunda da köyden kente göç, henüz betona bile ayak basmamış birinin sanayide çalışmaya başlaması, şehrin büyüklüğüne kalabalıklığına alışamaması,kendini koca şehirde yapayalnız hissederken bir arkadaş bulması fakat bulur bulmaz kaybetmesi ...Derken böyle devam ediyor kitap .
Sürükleyici bulmadım. Bazı yerlerinde çok fazla betimleme yapılmış, benim için biraz sıkıcı oldu ama umarım diğer okurlar için öyle olmaz
Keyifli okumalar Mustafa KutluYokuşa Akan Sular
Yokuşa Akan SularMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 19985,1bin okunma