Kitap ortalarına gelene kadar sıkıcıydı itiraf etmek gerekirse.ama daha sonra kitabı bırakmadan ve nefesimi tutarak okudum . Sonu hiç beklemediğim bir şekilde bitti. Tamamiyle şok oldum. Kitabın 2. Varmış ama ne anlatacağını bilmiyorum çünkü sonu o kadar güzeldi ki anlatıcak bişey kaldı mı bilmiyorum.