Kitap serisine gerçekten büyük bi beklenti ile başladığını itiraf etmeliyim. ve beklentilerimi karşılayan bi kitapta oldu. Tamamen fazla bi kitlesi olduğu için okudum.fakat beni içine çeken bir kitap oldu.kelebeği öldürmek serisinden sonra ağladığım ikinci kitap.(Spoiler) sedefin gerçekten huzurlu bir hayat yaşamak istediğini biliyordum ve bunu tahmin ediyordum ama içindeki o artık nasıl desem cazgır tarafı çok arka plana atmamalıydı bence. Bu kadar rahat eve kapanabilecek bi karakteri yoktu.Ama konusuyla olsun her bölümde yaşanan aksiyonlar olsun sizi gerçekten içine çeken ve hevesle okuyacağınız bir kitap.