Kar tanesi
8/10
·320 syf.··
2022 6. kitabı
merhabaa her zaman olduğu gibi direk yoruma giriyorum. Öncelikle ben ilk kitabın sonuyla bu kitabın başını bağdaştıramadım ama çokta bir gariplik oluşturmadı. Bence 2. kitap 1. kitaba göre çok çok iyiydi evet, olaylar daha azdı ilk kitaba göre ama beni daha çok sardı. Eleştireceğim şey karakterlere yer verilmemesi, kitapta neredeyse sadece eylül ve merih vardı ama bence yan karakterlere daha çok yer verilmesi gerekiyordu. Onun dışında söylenecek pek fazla şey yok beyz yine harika yazmış yazım diliyle kurgusuyla... Ayrıca kitabın toplumda anormal olarak adlandırılan şeylere değinmesi benim için çok özeldi eminim çoğu kişi için çok özel. merih,eylül ve geyik gökyüzünde buluştular... 8/10 Kar Tanesi Beyza Alkoç
Kitap Yorumu
Kar TanesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20216,5bin okunma
·
191 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.