·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Şubat 2022 10:58 Yaşar Kemal okumanın bence en güzel tarafı geçmişte yaşamış insanlar,çevreler,bölgeler hakkında bilgiler ediniyorsun. Okuduğum kitaplarının hemen hemen hepsinde işçi sınıfının yaşam tarzı çektiği güçlüklerden bahsetmiş.Onu okudukça zamane insanların yaşadığı sıkıntılar çektiği acılar insanın gözünün önünde canlanıyor. Hayata bakış açısı insanların onun eserlerine olan talebinin en büyük kanıtı. Bu yuzden her zaman saygıyı kesinlikle hakediyor.