Puan vermedi·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2022 01:24 Kitap baştan sona sürükleyiciydi. Zaman zaman boşluklar verilmiş ve bu boşluklar geçmişe dönerek doldurulmuş. Kitabı her şeyi bilerek bir daha okumak geldi içimden ama diğer kitaplara da olan merakım bunu engelledi. :)
Her şey ama her şey üzücü çok üzücü. Katy ve Tommy aşkı çok güzel sadece. Ruth iyisiyle kötüsüyle yanınızdaki tüm arkadaşlarınızın kitapta can bulmuş hâli.
Dünya,dünya düzeni, bencil "insanlık",arkadaşlıklar üzerine düşünüp düşünüp duracağım yine ... Kafamda hâlâ cevaplanmayan sorular var.