·125 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2022 23:58 Okurken bol bol tebessümle okuyacağınız bir kitap. Spoiler vermek istemiyorum ama özellikle benim dikkatimi çeken kısmı kitabın adından da anlaşıldığı gibi hırçın bir kızın üstesinden kurnazca bir adamın nasıl geldiğini anlatıyor. Aynı kızı seven adamlar, sevdiği kız için neleri göze alabiliyor, elde ediyor bunları öğreniyoruz. Shakespeare’in kendine has üslubunu her kitabında mutlak görüyorum.
Dipnot olarak kitabın sonlarındaki itaatkâr kısmı bayağı geldi.. Ama tabi ki gerçekten böyle düşündüğünden de yazmadığını düşünüyorum benim favori yazarımın.. okuyunuz derim..
İyi okumalar okur arkadaşlarım