Korku, insana tüm değerlerini hatırlatır. Varlıklı bir kadının eşini aldatmasını ve pişmanlığını konu alan bir eser. Karakterimiz İrane elindekilerinin kıymetini bilmeden yaşayan zengin bir eş bir anne. Eşine yakalanma korkusuyla günlerce iç sesiyle savaşıp pişmanlığın içine düşüyor. Sonu anlamlı ve güzel bitiyor. Zweig eserlerini çok severek okuyorum, çünkü yaşadığımız toplama ve olaylara bakış açımızı değiştiriyor. Psikolojik betimlemeleri ve olay örgüsündeki anlatım sakinliği kitaba sizi bağlayıp götürüyor. Aah keşke biraz daha uzun olsaydı kitap diye içinizden geçiriyorsunuz, sizi o olayın içine misafir ediyor. Sevgiler.