·272 syf.····Okunma: 03 Mart 2022 14:36 Yazarın okuduğum ilk ve muhtemelen son kitabıydı. Japon edebiyatı ile tanışıklığım olsun niyeti ile başlamış ve beklentimi hayli yüksek tutmuştum fakat maalesef beklentimi karşılayamadı. Akış çok yavaş ilerledi. Elimde sürünmesin diye iki günde bitirdim. Japon kültürü ve batılılaşma sürecinden güzel izler barındırıyor. Ortalama bir kitap diyebilirim.