Müslüman oldukları için öldürülen zulmedilen tecavüz edilen Boşnak müslümanlarının yaşadığı dehşeti anlatan bir kitap, savaş bir insana ne kadar acı duygular hissettirebiliyorsa kitapta hepsi çok iyi dile getirilmiş , böyle bir zulüm karşısında insanlığın sessiz kalışı içler ürpertiyor , kitapta yaşanılan her acıya rağmen hep ümidin diri tutulması da ne yaşarsak yaşayalım nefes aldığımız sürece hayata bir yerlerden yeniden başlama zorunluluğumuzu gözler önüne seriyor.