·110 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mart 2022 16:22 Kitap, klasik Moliere özelliklerini fazlasıyla taşıyor, yine mizah ön planda ve diğer taraftan da güzel bir hikayesi var. Gayet keyifli bir okumaydı. Canınızın sıkkın olduğu bir dönemde bile okusanız, bolca tebessüm edeceğinizi söyleyebilirim. Tavsiye ediyorum mutlaka.