Pascal'ın dediği gibi; ısınmak üşürseniz, dinlenmek yorulursanız güzeldir. Ça­lışmadan dinlenmek tembelliktir, can sıkıcıdır.
Sayfa 146 - PDF·Kitabı okudu
·1 alıntı·
105 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.