·48 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Şubat 2022 00:00 Kitapta sosyal statüleri farklı 5 kişiden ve bu kişinin ölümünden bahsedilmiş aslında ölüm herkes için eşit midir sorusuna cevaben yazıldığını düşünüyorum. Hem eşittir; çünkü hangi sınıftan olursa olsun mutlaka ölümü tadacaktır. Hem de eşit değildir; çünkü ölümü, ölüm sonrası işlemleri statüsüne göre değişiklik gösterir. Gayet akıcı ve sürükleyiciydi, öneririm.