·256 syf.····Okunma: 08 Mart 2022 00:01 Baa yıııll dıımmm
Soluksuz okudum eseri. Gerilim, aksiyon, mutluluk, hüzün, aşk ne ararsanız var bu eserde.
Yazarın dili o kadar akıcı o kadar güzel ki kitabı bir film izler gibi okudum.
Harikaydı.
(4 günde okumadım arkadaşlar ya, diğer kitabımı okurken bu kitabı da burada işaretledim fakat dün gece başladım okumaya :( o yüzden 4 gün yazıyo hüğ)