Kitabı büyük bir heyecan ve hevesle almıştım ve aynı şekilde başladım. benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. evet, değindiği güzel noktalar oldu fakat beni tatmin eden bir kurgu ve söylev yoktu. ara ara ben ne okuyorum dediğim oldu. kısa bir kitap merak edenler yarım saatte bitirebilir.