Ben öyle fazla aşk kitabı sevmem ama bu kitap bir başka. Sonunda acaba karakterlerin geçtiği başka kitap varmı ki diye internette arayıp sonra üçleme olarak planlandığını ama Sabahattin Ali'nin ömrünün yetmediğini öğrendiğinizde içinize bir şey oturuyor. Ancak yaşayanların bileceği bir şey efendim. Neyse okuyun okutturun derim ben.