Kesinlikle okunması gereken kitaplar arasında yer alıyor. Şahsen kitaplar da betimlemeyi çok fazla sevmem bu kitapta da oldukça fazla betimlememe var fakat betimlemeler kitaba ayrıca bir güzellik katmış. Konuyu daha fazla uzatıp spoiler vermek istemiyorum ama bir şey daha eklemek isterim. O da şu ki hani bazı kitapların sonu sizi tam olarak tatmin etmez ulan keşke daha doyurucu bir son olsaydı dediğiniz illa ki olmuştur. Ama bu kitapta bu doyuruculuğu tıka basa yaşıyorsunuz. Okunması gereken bir kitap herkese tavsiye ederim.