8/10
·211 syf.··
2022 10. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2022 23:34
#okudumbitti Tam bir yeraltı edebiyatı, çokça pornografik sahneler ve pislik var :) herkesin sevebileceği bir kitap degil. İnsanoğlu nasıl bir yaratılmış, nasıl böyle şeyler geliyor aklına dedirten bir kitap. İnsanın sınırı yokmuş, pisikomanyaklığın sınırı da yokmuş.Anlatım tarzı fena değil, ne çok durağan nede çok hareketli. Bir kadının bu kitabı çevirmiş olması da farklı geldi.
ÇarpışmaJ. G. Ballard · Sel Yayıncılık · 2021281 okunma
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.