Yazarın okuduğum bilmem kaçıncı eseri .Her eserde kendini yenilemeyi ve küçük bir olayı edebi dili ile çok başarılı şekilde aktarmayı başarmış.Burada 4 adet hikaye yer almakta ve hepsinde uzun uzun yazılsa idi bir klasik olurdu .Okumanızı tavsiye ederim