Puan vermedi·454 syf.··
2022 9. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2022 20:19
Spoiler içerir!!! Kitap okurken sanki o ânı yaşıyormuşum gibi oluyorum. O tarz kitaplar, beni derinden etkiler, hep. Bu kitap da onlardan biri. Çok severek ve merak ederek okudum. Her sayfayı çevirişimde acaba katil bulundu mu sorusuyla baş başa kalmıştım. Hiç beklemediğim kişiymiş kâtil yani Sadri, yanlışlıkla kız kardeşini öldürdüğü için Azize'yi korumak istemiş. Son kısmı bu şekildeydi ve gerçekten çok üzüldüm, Sadri'nin durumuna ama maalesef "Aşkın, iyilikle hiçbir ilgisi yok." Sözü, her şeyi açıklıyor sanki. Aşk iyi bir şey olduğu kadar kötü bir şey de olabiliyor bazen. Son sayfasına kadar heyecanla okuduğum bir romandı. Okunması gereken kitaplardan sadece biri, Ahmet Ümit'in okuduğum 3.kitabı ve hepsi de birbirinden güzel romanlardı, polisiye severler için Ahmet Ümit'i tavsiye ediyorum. Herkese iyi okumalar diliyorum.
Polisiye
Beyoğlu'nun En Güzel Abisi (Midi Boy)Ahmet Ümit · Everest Yayınları · 201943,5bin okunma
·
103 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.