Senden önce ben kitabının devam kitabı olan senden sonra ben, Louisa Clark'ın önceki kitabın sonundan sonra olan hayata tutunma hikayesini anlatıyor. Peki kitaba cidden gerek var mıydı? Bence hayır. Kitap kötü müydü? Asla. Jojo moyes'in dilini sevmemin ve yorgun bir zamanda okumamın da etkisiyle, kitabı beğendim ancak eğer olaysız kitaplar sizi sıkıyorsa bu kitabı muhtemelen yarım bırakacaksınız. Benim için günlük hayatı çok güzel bir dille anlatan bir kitap deneyimi oldu. Yine de kurgusunun sağlamlığı yine senden önce ben'de olduğu gibi beni tatmin etmedi. Bence daha iyi düşünülmüş, sağlam bir kurgu olabilirdi, olaylar daha mantık çerçevesinde işlenebilirdi. Senden önce ben'de mantık faktörü yine biraz daha iyi olsa da bu kitapta olaylar çok da mantık çerçevesinde gelmedi bana. Biraz ütopik gibiydi. Yine de dediğim gibi yazarın kalemi bunu hissettirmiyor ve öyle çok çok bir beklentiniz yoksa keyifli, ortalama bir okuma deneyimi yaşatıyor.