5/10
·140 syf.··
2022 3. kitabı
Değirmen bitti, bu esnada beni de bitirdi. Sabahattin Ali'nin, üç kısımdan oluşan ve bu kısımlarda da kısa öyküler bulunduran kitabı Değirmen'e aylar önce başlamıştım. İlk kısmını bitirdikten sonra hatırlamadığım bir sebeple bir daha almadım elime. Tekrar okumaya başlayınca hatırladım ama sebebini. Çok sıkılmıştım. Okurken de bu devam etti. Bitse de gitsek modunda okudum biraz. Aslında kısa bir kitap, kaldı ki içinde kısa öyküler barındırıyor ama nasıl böyle bunalttı beni anlamadım. Sanırım kitapta da en sevdiğim kısım ilkiydi, sonlara doğru iyice bunalmıştım. Muhtemelen kitabı gerçekten seven veya sırf yazarından, türünden ötürü göklere çıkaranlar vardır. Maalesef ben onlardan değilim, klasik de olsa bana hitap etmedi. Sabahattin Ali, Kuyucaklı Yusuf'ta da sıkmıştı beni. Kürk Mantolu Madonna'yı okumadım mesela. O ve İçimizdeki Şeytan bekliyor kitaplıkta, bekledikçe de gözümde büyüyor.
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma
·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.