Özür dilerim :D hahahhaha :D
Müziktir bu, bizim kabız olmuş, kabız edici Alman müziğimiz.
·
217 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tuğçe
Gönderi Sahibi
@okurmanik sende okuyup gülmelisin dostum ondan etiketliyorum 🤣
Tuğçe
Gönderi Sahibi
Hakaretin en ağırı buydu bence 🤣 hala kahkaha atıyorum 🤣