·104 syf.····Okunma: 15 Mart 2022 20:18 Önceden okumuştum ama unuttuğumu hissederek bir daha bu kitabın başına oturdum ve oturduğum gibi kalktım gibi bir şey oldu, dili yeniden çok sardı. Stefan Zweig'in en sevdiğim kitabıdır kendileri,ve aynı zamanda okuduğum ilk anlamlı kitaplardan.Yazarın karakterlerin iç dünyasını ve düşüncelerini bu kadar iyi bir şekilde yansıtması bambaşka.